Telefonie

Moderne telefooncentrales zijn wonderen van veelzijdigheid. Ze bieden u tal van mogelijkheden om efficiënt en kostenbewust te communiceren. Door de koppeling met uw netwerk en gelijktijdige toepassing van een keuzemenu kunt u inkomende telefoontjes bijvoorbeeld automatisch laten doorzetten naar ter zake deskundigen. Of naar medewerkers, die aangegeven hebben die dag telefoontjes te kunnen beantwoorden. U kunt uw telefooncentrale ook volautomatisch laten kiezen welke vaste en mobiele verbindingen op een bepaald tijdstip het voordeligst zijn. Het aantal slimme toepassingen door de koppeling van telefonie aan een netwerk (Computer Telefonie Integratie, of CTI) is enorm. Complex kent die toepassingen en kan u goed adviseren hoe u ze in uw eigen praktijk het beste kunt inzetten. Daarnaast kunnen wij u adiviseren in allerlei openbare voorzieningen. Dat loopt van mobiele abonnementen en vaste verbindingen tot aan uitgebreide DSL aansluitingen. Wij leveren onder andere de volgende diensten:

  • Bedrijfstelefonie
  • Hosted telefonie
  • Infrastructuur
  • Automatisering

Oneindige mogelijkheden door middel van VoIP

Overal ter wereld bellen met uw eigen, lokale nummer. Aanzienlijk besparen op uw telefoonkosten. Uw smartphone gebruiken als kantoortoestel. Alle klantgegevens op uw scherm als er een relatie belt. Ingesproken berichten per mail ontvangen. Toestellen doorschakelen met een muisklik. Als u spraak en data op een slimme manier integreert, gaat er een wereld aan mogelijkheden open.

Wij helpen u om van bedrijfstelefonie een succesfactor te maken. Dankzij een flexibele telefooncentrale, al dan niet geïntegreerd in uw bedrijfsnetwerk, communiceert u optimaal, efficiënter en makkelijker.

Hosted telefonie

Met Hosted Telefonie beschikt u over alle functionaliteiten van een geavanceerde telefooncentrale zonder dat u deze nodig heeft. Uw telefooncentrale is namelijk virtuele en draait in een datacentrum. Dankzij de virtuele telefooncentrale hoeft u niet meer te investeren in apparatuur, licenties en onderhoudscontracten. Alle functionaliteiten worden geleverd tegen een vast bedrag per medewerker of toestel. Doordat de telefooncentrale virtueel werkt kunt u iedereen hieraan koppelen. Thuiswerkers, binnen- en buitenlandse vestigingen en buitendienstmedewerkers kunnen eenvoudig worden toegevoegd en profiteren van de mogelijkheden. Onderling bellen is uiteraard kosteloos en bestaande ISDN en analoge lijnen behoren tot het verleden en kunnen opgezegd worden.

Infrastructuur

 

Automatisering

Wij ondersteunen u bij alle aspecten van automatisering. Simmart B.V. onderscheidt zich van de andere bedrijven door middel van ruime kennis en ervaring. Onze werkzaamheden zijn van implementatie en installatie van ict systemen , tot het beheer en onderhoud hiervan.

Home Telefonie