Hosted telefonie

Met de Hosted Telefonie dienst Managed iVoice van i4IP heeft u geen telefooncentrale meer nodig. U maakt gebruikt van de telefooncentrale in het datacenterHP-rack van I4IP. Met Managed iVoice investeert u niet meer in dure apparatuur en upgrades. U betaalt een vast maandelijks bedrag gebaseerd op de gewenste functionaliteiten en het aantal medewerkers (telefoon toestellen). Zo blijven uw kosten beheersbaar en inzichtelijk.

i4IP helpt u de overgang naar IP Telefonie gefaseerd door te voeren. U kunt bijvoorbeeld eerst enkele afdelingen of vestigingen overzetten op IP telefonie terwijl de rest nog met klassieke telefoonlijnen belt. Of heeft u nog niet afgeschreven apparatuur staan die u graag zou willen integreren in uw nieuwe telefonie oplossing? Simmart B.V. adviseert u graag over de mogelijkheden.

De Managed iVoice dienst van I4IP  biedt alle mogelijkheden van een professionele telefooncentrale, zonder dat u hoeft te investeren in een telefooncentrale! Als uw bedrijf meerdere locaties heeft, (vestigingen of telewerkers) kunnen deze eenvoudig aan elkaar worden gekoppeld en belt u voortaan onderling zelfs geheel gratis.

Voordelen Managed iVoice voor uw bedrijf:

  • Geen telefooncentrale meer nodig
  • Alle functionaliteiten die men kan verwachten van een professionele telefooncentrale
  • Nummerbehoud en/of nieuwe nummers
  • Geen ISDN/Analoge lijnen meer nodig
  • Kosteloos bellen tussen vestigingen onderling
  • Kosteloos bellen tussen telewerkers en kantoor
  • Telewerkers altijd bereikbaar op eigen telefoonnummer, onafhankelijk van locatie
  • Kosteloos bellen tussen i4IP gebruikers onderling (on-net)
  • Zeer voordelige beltarieven naar binnen- en buitenlandse bestemmingen
  • Tarieven: bellen per seconde, betalen per seconde
  • Eenvoudig uit te breiden

Is uw interesse gewekt of wilt u vrijblijvend informatie ontvangen? Vul ons contact formulier in en wij nemen contact met u op.

 

Home Hosted telefonie